SPECIAL | "Suma de la fani e echivalentă cu ce primim de la sponsorii mari". Echipa din România care a reuşit să strângă 50.000 de euro din vânzarea de abonamente şi care arată că se poate

29 sep 2018 11123 afişări Comentează şi tu Baschet
SPECIAL | "Suma de la fani e echivalentă cu ce primim de la sponsorii mari". Echipa din România care a reuşit să strângă 50.000 de euro din vânzarea de abonamente şi care arată că se poate Foto: Cristi Cojocariu / BCCSU Sibiu

BC CSU Sibiu, locul patru în Liga Naţională de baschet masculin în sezonul 2017/2018, a reuşit să strângă deja 50.000 de euro din vânzarea abonamentelor pentru noul sezon competiţional. Sibiul a vândut 1110 abonamente, ceea ce reprezintă o adevărată performanţă pentru sportul românesc, având în vedere faptul că, potrivit unei analize ProSport, în sezonul precedent, toate cele 28 de echipe din primul eşalon valoric al sportului de echipă românesc cu cele mai importante rezultate la nivel european, handbalului - feminin şi masculin - au vândut, cumulat, aproximativ 3500 de abonamente.

"Am ajuns la 1110 abonamente vândute la Sibiu. Încasările de peste 50.000 euro din abonamente reprezintă un record în baschet şi ne plasează în top în sportul românesc", spune pentru ProSport Ionuţ Georgescu, managerul echipei, care adaugă: "Bugetul este încă în construcţie, dar ce pot spune la ora actuală este că, prin banii ăştia, fanii se ridică la nivelul unuia dintre sponsorii mari ai echipei. Suma e echivalentă cu ce primim de la sponsorii mari, nu din Top 3, dar pe acolo", a punctat omul transferat de la vicecampioana ultimelor două ediţii de LNB.

La 20 de ani de la ultimul titlu de campioană a baschetului românesc poposit la Sibiu, comunitatea deja recunoscută pentru felul în care a răspuns de-a lungul anilor apelului de a fi alături de echipa locală a reuşit să doboare recordul de vânzări de abonamente din 2017. Anul trecut, CSU a vândut 1063 de abonamente, în timp ce echipa numărul unu a capitalei, CSM-Steaua EximBank reuşea cu eforturi să vândă 167 de abonamente. Pentru comparaţie, CSM Bucureşti, la handbal, cu vedeta Cristina Neagu în echipă, a vândut doar aproximativ 300 de abonamente pentru sezonul trecut, iar cele mai bune cifre plasau, în urmă cu câţiva ani, echipa din Baia Mare la cota de 500 de abonamente vândute.

Chiar şi fotbalul păleşte când vede cifrele înregistrate la Sibiu. FCSB, echipa lui Gigi Becali, a vândut pentru actuala ediţie a Ligii 1 Betano doar 42 de abonamente într-o lună, adică de peste 26 de ori mai puţine decât a vândut deja echipa de baschet din Sibiu!

Vânzările la CSU Sibiu la pachete de bilete pentru întreg sezonul continuă până pe 8 octombrie, iar oficialii echipei speră să ajungă la 1200 de abonamente.

1800 de locuri este capacitatea sălii Transilvania din Sibiu care a găzduit meciurile din sezonul 2017/2018 ale CSU.

Reţeta succesului: pachete pentru elevii premianţi şi un "TelVerde" al echipei

CSU Sibiu a pus în vânzare abonamente pentru toate meciurile de pe teren propriu ale echipei. Preţurile variază între 200 şi 500 RON, în funcţie de sectorul din tribună ales. Abonamentele pot fi achiziţionate între orele 9:00 şi 15:00 de la sediul clubului. Pachetele VIP, de 500 RON, includ şi un tricou oficial de joc.

15 lei este preţul unui bilet de acces la un singur meci al echipei, pe teren propriu

Echipa de management a pregătit reduceri la abonamente, pe baza carnetului de note, pentru elevii cu rezultate deosebite la învăţătură, cu medii peste 9.50 la finalul anului şcolar precedent şi tricouri polo gratuite pentru copiii abonaţi. Mai mult, CSU Sibiu a lansat linia "Galben-albastră", care facilitează comunicarea directă cu fanii, cu ajutorul aplicaţiei WhatsApp, accesată deja de 500 de persoane.

  • CSU Sibiu joacă primul meci în Liga Naţională de baschet vineri, 5 octombrie, de la ora 19:00, în deplasare, cu Dinamo Ştiinţa, la Bucureşti, în Grupa A valorică a baschetului românesc.
Versiune selectata: mobil / standard

Citarea se poate face în limita a 250 de semne. Nici o instituţie sau persoană (site-uri, instituţii mass-media, firme de monitorizare) nu poate reproduce integral scrierile publicistice purtătoare de Drepturi de Autor fără acordul Mediafax Group.